Ter introductie

Hier ben ik dan. Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Emerson Terinathe. Waarom heet ik Emerson? Omdat mijn ouders vroeger fan waren van de popgroep Emerson, Lake and Palmer. Tevens ben ik vernoemd naar Emerson Fitipaldi, een F1 coureur in de jaren 70.

Wat dat betreft doe ik zijn naam wel eer aan. Toen ik 20 was en mijn rijbewijs had gehaald, had ik in de eerste maand al 3 snelheidsovertredingen op mijn naam staan.

Ik heb een dochtertje, van 1 jaar oud. Ik ben niet meer samen met haar moeder, maar we zijn nog wel goed samen, omwille van ons dochtertje. Ik ben dus een alleenstaande vader. Maar noem je dat ook zo, als mijn dochter bij haar moeder woont? Of heet ik dan ineens een vrijgezelle vader? Wie het antwoord weet, mag het zeggen.

Ik schrijf columns, verhalen, songteksten en gedichten. Ik ben dus iemand die over het leven nadenkt. Ik uit mij het beste in mijn verhalen. Hoewel ik graag van aandacht hou en tijdens gelegenheden ook nadrukkelijk aanwezig ben, ben ik over het algemeen vrij rustig. Dat komt met het ouder worden.

Met veel plezier zal ik op deze website gaan schrijven. Veelal is satire, maar tevens ook ontroerend. Hoewel ik direct uit de hoek kan komen, is het nooit mijn intentie om iemand opzettelijk te kwetsen. Het is maar dat u het weet.

Ik hoop dat u er veel plezier aan mijn schrijven zult hebben, als ik.

Met een lieve groet,

Emerson

Een gedachte over “Ter introductie

Geef een reactie

