Lachen

Jij laat mij lachen, op momenten dat ik moest huilen

Tranen van blijdschap, die ik niet hoef te verschuilen

Ik lach om mijn dochter

Voor even is alles vergeten

De ellende, de stress

en alle dieptepunten van het leven

Ik mis jouw stem, lieve schat,

Papa mist jou elke dag

S’avonds alleen in de woonkamer

Kijkend naar een foto, waar jij naar mij lacht

Ook al zijn we niet elke dag samen

Papa vergeet jou niet

Soms is het moeilijk

De eenzaamheid en het verdriet

Maar als ik jou zie lachen

Dan heb ik voor even geen zorgen

Dan sluit ik mijn ogen

Onderweg naar weer een mooie morgen

Een gedachte over “Lachen

  1. Emmy, wat ben je toch rijk hiermee bedoel ik je creativiteit je schrijft verhalen over je opa,familie je dochtertje etc. dat is een gave Emmy niet iedereen kan dat wees er zuinig op en je gedicht over Raphorah schitte-
    rend toen tante Ata het las schiet ik bijna vol hoe jij schrijft komt uit je hart dat voel ik gewoon. Emmy, wees sterk voor je dochtertje alles heeft een reden als je weet wat ik bedoel. Als jij verdrietig bent voelt Raphorah dat aan en daarom Emmy hoe moeilijk het ook is de tijd zal het leren. Als ik geen relatie had met je oom Emus dan heb ik dit niet geschreven en tante Ata heeft altijd tegen oom Emus gezegd en mag je gerust weten ik heb je altijd gemogen. Emmy, veel sterkte en als je in Assen bent kom dan langs zou ik zeer op prijs stellen het ga je goed Emmy.

    Groetjes,

    tante Ata en oom Emus

Geef een reactie

