Prostaat melken, Homogenezers & Snurken

Ik kan er niet van slapen. Vanavond ben ik weer wat slimmer geworden. Ik heb weer wat geleerd. 2 termen om precies te zijn: Prostaat melken & Homogenezers. Wat? Ja, u leest het goed. Prostaat melken & Homogenezers. Ik werd hierdoor getriggerd. Het intrigeerde me. Het liet mij niet los. Wat zijn deze twee, voor mij, onbekende werelden? Is dit algemeen bekend? Waarom weet ik dit niet? Ik lees elke dag de krant. Meerdere keren zelfs op internet. Ik kijk t.v. Ik volg de nieuwsrubrieken, zoals Paul en Witteman, Nieuwsuur en de wat luchterige RTL 5 programmaatjes. Maar nog nooit hadden ze hierover gehad. Tot ik vanavond eerst naar Undercover in Nederland had gekeken en daarna naar Spuiten en Slikken. En ze hadden mij te pakken, die rakkers.

Prostaat Melken

Vooropgesteld, ik ben geen homo. Ik ben geen anaalridder, ballenlikker, poot, flikker, woos, janet, peedee of hoe je het ook maar noemen wilt. Ik ben een rechtgeschapen hetero, die een hekel aan katten heeft, maar een zwak heeft voor een vrouwelijk poesje. Dat zo gezegd hebbende, verklaart waarom “Prostaat melken” en “Homogenezers” voor mij totaal onbekend is! Het kan bijna niet anders, dat je homo moet zijn om hiermee bekend te zijn. Of je moet zo breed georienteerd zijn, dat je ook voldoende kennis hierover vergaarde. Anders kan het niet! Ik kan me niet voorstellen dat een hetero zijn prostaat wilt laten melken. Het is vrijdagavond. Je hebt wat wijntjes gedronken met je wijffie. Jullie geilen elkaar op. Trekken elkaars kleren uit etc. Ze begint je oraal te bevredigen, totdat je tegen haar zegt: “Nou schat, ik heb een idee. Telkens hetzelfde ritueel, dat verveelt en dat weet je. Laten we het dit keer wat anders doen. Ga jij mijn prostaat eens lekker melken!” Je wijffie kijkt je vol ongeloof aan. Je draait je om, spreid je benen en billen uit elkaar, bukt voorover en zegt: “Toe maar. Stop jij je geile vingertje maar eens in mijn poepgaatje. En als je het te smerig vind om het met je blote vinger te doen, daar op de hoek van de tafel ligt een vingercondoompje”.

Want zo gaat dat echt! Ik wist niet wat ik hoorde. Ik ging het googlen. Is dit echt of houden die makers van Spuiten en Slikken de mensen weer voor de gek? Wat dat doen ze, mensen voor de gek houden. Vraag het maar aan die acterende nep junkie. Ik dus googlen en verrek ja, ze hebben gelijk. Het bestaat echt. Voor de mensen die niet biologisch onderlegd zijn, hierbij een korte uitleg: Het prostaat is een mannelijke geslachtsklier ter grootte vane en walnoot. Het wordt ook wel de “P-spot” genoemd. Weer wat geleerd mannen. Het bevindt zich in de bekken holte en bestaat voor een deel uit spierweefsel en voor de rest uit klierweefsel. De prostaat scheidt een vocht uit dat samen komt met het sperma van de man. Dit vocht geeft het sperma zijn melkachtige uiterlijk en zijn specifieke geur. Vandaar dat men het masseren van het prostaat ook wel eens prostaat melken noemt. Je moet ervan houden. De boeren op het platteland zeggen: “Het is net als koeien melken, maar net iets anders”.

Homogenezers

“Homogenezers”. Een vrij, krachtige term. Het is geen saai woord. Homogenezers. Dat doet iets met je. Bepaalde woorden hebben dat. Je hoort ze één keer en je vergeet het nooit meer. Kut, ook zo’n woord. Kut vind ik het nog wel de meest krachtige woord wat er bestaat. In het woord “kut” zit emotie en intonatie. Zelfs als iemand dat woord naar jou toe mailt of whatsapt, dan nog hoor je diegene het in je gedachten zeggen.In dat woord zit het ultieme krachtsinspanning. Je spant je spieren bij elkaar, kropt je emoties op en als in een vulkaan uitbarsting schreeuw je het uit: Kut!!! Zeg dat woord één keer in een zaal vol pratende mannen, en ze staan gelijk stijf overeind. Dat heb je met “homogenezers” ook. Het trekt je aandacht. Want wie zijn deze achterlijke debielen, die denken dat homo zijn, een ziekte is?

Medewerker: “Sorry baas, ik kom vandaag niet op het werk“.
Baas: “Waarom niet?”
Medewerker: “Ik ben ziek“.
Baas: “Wat heb je dan?”
Medewerker: “Ik heb de homo“.
Baas: “Ohh! Dat is kut man. Nou, goed uitzieken maar. Al naar de homogenezer geweest? Nee, nou gauw ff doen. Beterschap!”

Homogenezers claimen dat ze iemand kunnen genezen van zijn of haar homo zijn. Nou, ik vraag het je :Als je dat denkt, dan ben je toch gestoord, of niet? Onder het mom van, zo heeft God het niet bepaald en het homo zijn druist tegen het Christendom in, flikker toch op man. Zulke mensen moet je naakt opsluiten in een 5 man cel, waar 10 breed gespierde homo’s ze opwachten. Dan mag jij raden wie of wat er genezen moet worden. Homogenezers beweren dat ze een serum hebben. Homo genezers werken met schelpen, visvoer en Spa water. Even schudden en EUR 30 betalen, en voila… Het “anti homo serum” is geboren.

  • Wil je homo genezer worden? Hierbij een aantal functie eisen:
    – Affiniteit met schelpen hebben.
    – Het liefst tandloos door het leven gaan, maar een rottend gebit mag ook.
    – Fan van Aladin zijn.
    – Gebrekkig Nederlands praten.
    – Anti Birkenstocks zijn. Alleen slippers van de Xenos zijn toegestaan.

Last but not least

Geef een reactie

