Verschillende werelden

Ik zie je lachen en de vreugde in jouw ogen
Toch verbaas ik mij erover hoe erg wij elkaar mogen

en naar elkaar verlangen
Jij bent een dame, die ik niet dagelijks zal zien
Wat rest zijn foto’s, chatten en bellen
Is dit liefde misschien?

Wij wonen ver van elkaar vandaan
Het is niet dagelijks te bereizen
Onze werelden zo verschillend
maar toch wil ik mij tegenover jou gaan bewijzen

Obstakels overwinnen
Mochten die er zijn
Ik ben jouw schouder om op te leunen
Want ik zal jou beschermen tegen de pijn

Het is niet gemakkelijk
Ik weet wat mij te wachten staat
Maar het laatste wat ik zou willen
Is dat ik jou verlaat

Geef een reactie

