Voor mijn kleine diva

Papa’s kleine diva

Vol verbazing zie ik jou groeien met de dag

Ik zie mezelf in jou als jij naar mij lacht

*

Papa’s kleine meisje

Nog even, bijna 2 jaar

Onvoorwaardelijke liefde als ik naar jou staar

*

Papa is niet perfect

Papa zal fouten blijven maken

Maar wat ik nooit zal doen

Is dat papa jou zal verlaten

*

Ik ben jouw papa

Ik zal er altijd voor jou zijn

Ook in tijden van verdriet

zal ik jou beschermen tegen de pijn

*

Vanzelfsprekend, want jij bent mijn kind

Onvoorwaardelijke liefde wat alles overwint

*

Morgen ben jij twee jaar mijn kind, die vaker nee zegt

Papa kan niet bijhouden, hoe snel jouw ontwikkeling is

en stap voor stap jouw eigen grens verlegt

*

Een aantal woorden

wat papa zeggen wou

vanaf de start

Dat ik van jou hou

Met heel mijn hart

Geef een reactie

