Petitie: De onderste steen moet boven

De petitie staat weer online. Voor diegene die het nog niet ondertekend hebben, vraag ik u bij deze alsnog de petitie te ondertekenen. Of u nou Molukker bent, Nederlander, Turk, Surinamer, Marokkaan noem maar op, als u het nieuws omtrent het onderzoeksrapport van Jan Beckers heeft gevolgd, en u wenst ook dat de waarheid naar boven komt, wilt u dan alstublieft deze petitie ondertekenen?

Als u het niet voor uzelf wilt doen, doe het dan voor alle nabestaanden van de omgekomen slachtoffers. Zowel de Molukse als de Nederlandse nabestaanden. Opdat zij eindelijk deze tragedie uit onze beide geschiedenis een plek kunnen geven.

Namens initiatiefgroep 7for7 dank ik u.

Emerson Terinathe

Druk op de link: http://petities.nl/petitie/de-onderste-steen-moet-boven

Grafmonument van onze omgekomen vrijheidstrijders

Grafmonument van onze omgekomen vrijheidstrijders

 

9 gedachtes over “Petitie: De onderste steen moet boven

  1. Het wordt tijd dat de nederlandse regering zijn belofte gaat waar maken en zijn schuld gaat betalen! Ik schaam me diep om blanda te zijn!!!!

  2. Maandag 2 december 2013

    Staatsmoord 1977 in de kluis tot 2053?

    Mogelijk is de boodschap niet duidelijk overgekomen de afgelopen twee dagen, dit kan ik me wel voorstellen in verband met alle emoties die bij velen het heeft losgemaakt. In ieder geval ik ben op zoek naar nabestaanden en of slachtoffers van Nederlandse en Molukse afkomst, van de treinkaping De Punt 1977.

    Ik wil geen petitie opstarten! Maar Dries van Agt voor de rechtbank slepen, vooral nu enkele van de nog niet openbare dossiers aan het licht zijn gekomen. Is de kans heel groot om binnen een periode van drie maanden een rechtzaak op te starten. Een parlementaire enquette zal nooit en te nimmer komen, omdat alles pas in 2053 openbaar zal zijn. Wij hebben al genoeg zoethoudertjes gehad, het is tijd voor actie!

    Maluku4Maluku
    L.P. Reawaruw

    Facebookgroep De Punt Staatsmoord 1977

    https://www.facebook.com/groups/467344200021428/

  3. Pingback: Dit is het moment | Emerson Terinathe

Geef een reactie

