NSS 2014

Een tijd geleden schreef ilogo nssk een column over de N.S.S wat staat voor  de Nuclair Security Summit. Ik beschreef daarin mijn hypothese, dat de excuses van Nederlandse Overheid aan de Weduwen en de komende handelsmissie van minister President Rutte, mogelijk verband houdt met N.S.S. wat volgend jaar maart 2014 in Den-Haag gehouden wordt.

De paar reacties die ik daarop heb mogen ontvangen, liepen uiteen. Er waren mensen die het eens waren met mijn hypothese terwijl het anderen te ver gezocht vonden. Gelukkig waren de reacties sober en positief van aard.

Ik dank jullie allen voor de reacties. Als onafhankelijke schrijver was die betreffende column, puur uit nieuwsgierigheid vanuit mijn kant. Ik was benieuwd hoe wij, de Molukse gemeenschap, er tegenaan keken. Dat weet ik nu en daarom heb ik de betreffende column verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Emerson

Geef een reactie

