Interview Junus Ririmasse: “Overleven is geen geluk.”

Junus Ririmasse

Junus Ririmasse

Interview in het Dagblad van het Noorden van 02-05-2015

Klik op het plaatje voor een vergroting!

interview

3 gedachtes over “Interview Junus Ririmasse: “Overleven is geen geluk.”

  1. Hoi junus. Waarschijnlijk ken je me niet. Ik was close met je broer toen we nog jong waren .met isaac. Heb nog een poosje gecorrespondeerd. Met hem . Het was zo’n super persoonlijkheid. Ik probeerde alles te volgen over de molukse strijd en weet ook waar hij betrokken was. Nu ik ouder ben en misschien zoals iedereen over zijn verleden na gaat denken zou ik heel graag willen weten junus of hij nog leeft. Want ik kan niks vinden over hem. Heb in t verleden nog een brief gehad uit scheveningen

Geef een reactie

