Een nieuwe morgen

Een nieuwe morgen

Vandaag is gevuld met angst, omringd door verborgen haat
Bang om buitengesloten te worden en dat een dierbare jou verlaat
Vandaag is gebouwd op tragedie, wat niemand onder ogen wilt zien
Nachtmerries over schending van mensenrechten
Er is geen plaats voor misschien

Vanavond is gevuld met woede
Geweld ligt op de loer
Onverantwoordelijken krijgen kinderen
die later worden mishandeld op de vloer

Verwaarloost, zonder er naar om te kijken
Een traan van een kind zal langzaam sterven
naarmate de tijd zal verstrijken

Vanavond zal ik rusten
maar het onrecht zal nooit stoppen
wetende dat ik mijn gemoedstoestand nooit zal verliezen
wanneer mijn hart niet meer zal kloppen

Maar morgen zie ik verandering
Een kans op een beter leven
wat gebouwd is met liefde en eerlijkheid
op de waarheid wat ons is gegeven

Er is geen einde
Met trots blijven wij door bouwen
Dit is pas het begin
Om ons ideaal levend te houden

Geschreven door: Emerson Terinathe

Plaats een reactie